Εκτύπωση

1. ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Η αποστολή και μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με ευθύνη του αγοραστή. Το κατάστημα «ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ» φροντίζει ώστε η μεταφορά των εμπορευμάτων να γίνεται με τον καλύτερο και ασφαλέστερο δυνατό τρόπο, συνεργαζόμενο με έμπειρες εταιρείες μεταφορών. Τυχόν ζημιές των εμπορευμάτων πρέπει να αναφέρονται άμεσα στην μεταφορική εταιρεία και στο κατάστημα μας. Σε περίπτωση μη αναφοράς ζημιών εντός 24 ωρών θα θεωρείται ότι τα εμπορεύματα παραλήφθησαν καλώς και καμία απαίτηση δε μπορεί να γίνει δεκτή. Η μεταφορά των εμπορευμάτων ακόμα κι όταν αναφέρεται «παράδοση κατ’οίκον» θεωρείται μέχρι την είσοδο του σπιτιού ή της πολυκατοικίας. Το κόστος και η ευθύνη για τη μεταφορά εντός του σπιτιού ή μέχρι τον όροφο της πολυκατοικίας (τυχόν δυσκολίες σκάλας, ανάγκη αναβατώρα) βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον αγοραστή.

2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Το κατάστημα «ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ» αναλαμβάνει τη μεταφορά των εμπορευμάτων σε όλη την Ελλάδα για τις πρωτεύουσες νομών. Η μεταφορά γίνεται από συνεργαζόμενα πρακτορεία μεταφορών εκτός και αν ο πελάτης επιθυμεί την παραλαβή των εμπορευμάτων από τις εγκαταστάσεις μας ή την αποστολή τους με άλλο μέσο με δική του επιβάρυνση.

3. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Το diakosmos.gr σας κάνει δώρο τα έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 100 € για όλη την Ελλάδα για τις πρωτεύουσες νομών. Για τις υπόλοιπες περιοχές επικοινωνήστε μαζί μας να σας ενημερώσουμε για τυχόν επιβάρυνση για τη διανομή εντός του νομού.

4. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα Ειδικής Παραγγελίας(διαστάσεις, χρώματα κ.ά.). Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει αποσφραγισθεί η συσκευασία τους. Θα πρέπει, επίσης, να επιστρέφεται και η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και το δελτίο αποστολής. Τα χρήματά σας επιστρέφονται το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει και το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προιόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος, σπασμένο εμπόρευμα).

5. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ακυρώσεις παραγγελιών μπορεί να γίνουν μόνο αν δεν έχει αρχίσει η διαδικασία παράδοσης. Ακυρώσεις δε γίνονται δεκτές σε περίπτωση παραγγελίας ειδικών διαστάσεων και χρωμάτων.

6. ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ

Τα προιόντα παραδίνονται στην αρχική τους συσκευασία. Όταν τα εμπορεύματα χρειάζονται συναρμολόγηση αυτή γίνεται από τον πελάτη. Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί κατόπιν συνεννόησης να γίνει συναρμολόγηση πριν τη μεταφορά (όταν δεν δημιουργεί κίνδυνο για τα εμπορεύματα και δε δυσκολεύει τη μεταφορά). Ο κίνδυνος της μεταφοράς μη συσκευασμένου εμπορεύματος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.